چرا وایت برد شیشه ای بخریم

چرا وایت برد شیشه ای بخریم
تاریخ:
۲۱ فروردین ۱۳۹۹

چرا وایت برد شیشه ای بخریم و چه چیزی آن را متفاوت می کند ؟

 
تقریبا امروزه همه افراد با منافع استفاده از وایت برد آشنایی دارند،اما احتمالا افرادی هستند که هنوز مطلع نشده اند که نوع متفاوتی از وایت برد ازجنس شیشه وجود دارد که نه تنها تمام قابلیت های وایت بردهای سنتی را دارا هستند بلکه مزایا و ویژگی های منحصربفرد بیشتری برای استفاده کنندگان خودبه همراه دارند. 
وایت برد شیشه ای هوم تک، بگونه ای طراحی و عرضه شده که آمادگی برای هزاران بار نوشتن و پاک کردن را داراست و علاوه بر آن قابلیت جذب مگنت یا آهن ربا را نیز دارد.
علاوه بر این استفاده کنندگان وایت برد شیشه ای قادر خواهد بود با نشانگرهای مگنتی کاغذ یا پوستر حاوی اطلاعات خود را برای نمایش بروی وایت برد شیشه ای براحتی الصاق نمایند.


طراحی مدرن


وایت برد شیشه ای با تنوع در طرح، اندازه و رنگ می تواند جلوه خیره کننده ای به هر مکانی که در آن قرار دارد اضافه نماید.
 یک فضای اداری، عموما سرد و کسل کننده است، اتاق کنفرانس تقریبا لوازم و طراحی بسیار تکراری و ساده ای مانند میز و صندلی در خود جای داده است، کلاس درس یا اتاق مطالعه مکانی ست که ساعت ها از عمر خود را در آن سپری می نمائیم و عموما در طراحی آن بیشتر کارآمدی مورد توجه بوده و تلطیف روح و ایجاد نشاط از طریق ایجاد جلوه های بصری در اولویت نبوده است.

وایت برد شیشه ای هوم تک از طراحی ویژه بدون قاب برخوردار است که 100% سطح شیشه را برای کاربر قابل استفاده می نماید.ترکیب و تلفیق این طراحی خاص، بهمراه باریکی وایت برد و شفافیت خاص شیشه، ظاهری مدرن و پیشرفته به آن می بخشد.

 

سایز و رنگ سفارشی


علاوه بر این شما میتوانید وایت برد شیشه ای خود را در رنگ و اندازه های دلخواه و سفارشی شده سفارش دهید تا با طراحی محیطی که در آن استفاده می کنید سازگار باشد.



رنگ های متضاد  یا هماهنگ ، رنگهای شاد یا خنثی، از این قابلیت می توانید به عنوان یک ابزار ارتباطی بسیار مفید، و جلب توجه بیشتر استفاده نمائید.
این روزها وایت برد های شیشه ای رنگی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند.

دوام  و ماندگاری طولانی

یکی از بزرگترین شکایت ها از وایت برد های قدیمی این است که از دوام بالایی برخوردار نیستند و به مرور زمان کیفیت رنگ خود را از دست می دهند. برخی ممکن است به یاد بیاورند تخته های مشکی یا سبزی که قبلا در کلاسها استفاده می شد و با گچ بروی آن مطالب نوشته میشد.

 


 

این تخته ها آنقدر در قبال پاک شوندگی ضعف داشتند که هیچگاه نمی شد یکی از آنها را تمیز و بدون لک پیدا نمود.
امانیازی نیست دراین موردنگران وایت بردشیشه ای باشید،زیرا تمیزکردن وایت برد شیشه ای شمابسیارساده خواهدبودودوام و زیبایی آن تا زمانی که روی دیوا نصب شده برای مدت طولانی ادامه خواهدداشت.

سطح صیقلی و مقاوم

از سویی شیشه ایمنی گرمادیده یا همان به اصطلاح سکوریت،از قاومت واستحکام 4 تا 5 برابریشتر از شیشه معمولی برخوردار است. همچنین این نوع وایت برد در برابر لکه ها نیز مقاوم است. وایت بردهای قدیمی معمولاً جوهرهای مارکر ها را به خود جذب می کنند که منجر به ماندگاری و حضور لکه های دائمی می شوند.

 

  
 
دیدگاه خود را ارائه دهید
لطفا دیدگاهتان را در فرم زیر درج نمایید.
 _____                     
/ __  \                    
`' / /'  __ _ __   __ _ __ 
  / /   / _` |\ \ / /| '__|
./ /___| (_| | \ V / | |   
\_____/ \__,_|  \_/  |_|   
                           
                           
کد امنیتی نمایش داده شده در تصویر بالا را وارد فرمایید.